Sklep dokonuje sprzedaży dla osób fizycznych na zamówienia przesłane drogą elektroniczną.
Zamówienia
Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wysyłany przez sklep list elektroniczny z treścią zamówienia. Zamówienie musi zostać potwierdzone przez odesłanie tego listu. Po potwierdzeniu zamówienia rezygnacja z zakupu jest możliwa tylko za zgodą sklepu. W przypadku nie odebrania przesyłki sklep ma prawo żądać i dochodzić poniesionych kosztów wysyłki.
Sposób dostawy
Przesyłka pocztowa
Kupujący ponosi koszt dostawy według cennika Poczty Polskiej . Towar będzie wysyłany zazwyczaj w ciągu od 7 – 21 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia, termin ten z przyczyn niezależnych od sklepu może się wydłużyć. W przypadku płatności przelewem za datę potwierdzenia przyjmuje się wpływ zapłaty na konto sklepu. Poczta dostarcza przesyłki w dniu robocze od poniedziałku do piątku, w typowych godzinach pracy od 8-17.
Warunki dostawy
Towar za pobraniem nie będzie wysyłany pod adresy tymczasowe np.: akademiki, targi.
Okres dostawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sprzedawcy.
W przypadku braku towaru w magazynie Sklep informuje o tym Kupującego.
Sposób płatności:
- Przelewem
Towar jest wysyłany po wpłynięciu zapłaty na konto Sklepu.
- Gotówką przy odbiorze.
Sklep może odmówić płatności przy odbiorze, prosząc o przedpłatę gotówką lub przelewem. Dotyczy to zamówień na towary o dużej wartości, dużych gabarytach.
Zwrot towaru
Klientowi zgodnie z prawem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Klient przesyła zwracany towar wraz z dowodem zakupu na swój koszt.
Zwrot towaru wymaga akceptacji sklepu. Kupujący zwraca na swój koszt, kompletny, fabrycznie zapakowany towar we własnym zakresie.
Sklep nie przyjmuje zwrotu używanych wyrobów.
MICROFAZA – Dział Obsługi Klienta
ul. Paderewskiego 23, 63-910 Miejska Górka
|